
Χαίρε Κύπρος της θαλάσσης, των δασών και των σπηλαίων
κι όπου να ‘ναι θα ‘σαι χώρα όπως λεν των πετρελαίων,
αφού Κύπρος μου ακούω πως σου άνοιξε η τύχη
και σε λίγο θα ‘χεις ντίζελ και τον… Ττόφαλλο Σεΐχη!
🌐🌐🌐
Φανερά πανηγυρίζουν, πέτυχαν οι γεωτρήσεις,
με τους Τούρκους να γκαρίζουν και να έχουν αντιρρήσεις,
να μας εκτοξεύουν κιόλας απειλές χωρίς αιδώ,
για ν’ ακούσουν το… σιχτίρ μας και το… ουστ από εδώ!
🌐🌐🌐
Χαίρε Κύπρος που συντόμως θα γεμίσεις με σωλήνες,
με αντλίες και βαλβίδες απ’ εδώ ως τις Αθήνες,
για να στέλνεις στην Ευρώπη κι απ’ εκεί ως την Χαβάη,
πεντακάθαρη βενζίνη, να ζηλέψουν στο… Ντουμπάϊ!
🌐🌐🌐
Να γεμίσεις πετρο – Ντόλλαρς, ν’ ακουστεί και… στας Ευρώπας
πως εντύθηκε… Σουλτάνος κι ο κουμπάρος ο Κλεόπας!
🌐🌐🌐
Αχ ρε Κύπρος μου ωραία και των πετρελαίων χώρα,
που θα σε περικυκλώνουν χίλια πετρελαιοφόρα,
για να κουβαλούν βενζίνα μέχρι και τον Νότιο Πόλο,
κι ας τολμήσουν οι εφέντες να μας πιάσουνε τον… κώλο!
Ο Παγκυπριώτατος
Πολύ εύστοχο, όπως όλα!!! Συγχαρητήρια κε Ηρόδοτε
Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!
Εγώ μπορεί να τα γράφω λίγο ανάλαφρα, ελπίζω όμως το ποίημα να στοχεύει κατάλληλα εκεί που πρέπει!
Μακάρι οι εξαγγελίες να γίνουν πραγματικότητα!! Θα είναι θαύμα και καλό για όλους! Πολύ ωραία η προσέγγιση σου ως συνήθως και για την ενέργεια Ηρόδοτε. Καλή συνέχεια στα ωραία!! Πολλά συγχαρητήρια στην ΑΕΚ για τον τίτλο που κέρδισε επειδή χρησιμοποίησε σωστά την ενέργεια!!!!!
Δύσκολα τα πράγματα Μάκη!
Εάν υλοποιηθούν όλα τα εξαγγελθέντα, τότε ναι, ο φανταστικός μου φίλος Κλεόπας από την Πάφο θα φορέσει την στολή του Σεΐχη, ως ισότιμος πετρελαιοπαραγωγός των υπολοίπων Σεΐχηδων στον πλανήτη!
Φίλε Ηρόδοτε,
Πολύ επιτυχημένο και επίκαιρο το ποίημα σου, ήδη έχω πεισθεί ότι όλα τα προβλήματα μας έχουν λυθεί και έτσι προετοιμάζομαι για τον νέο τρόπο ζωής (lifestyle) που μας έρχεται – ή μήπως έχει ήδη έρθει και πολλοί δεν το έχουν πάρει χαμπάρι – οι καημένοι!
Για να μην έχω κανέναν ανάγκη έχω αγοράσει δικό μου θαλάσσιο οικόπεδο νότια της Λεμεσού, μη με ζηλεύετε κάντε κι εσείς το ίδιο.
Έχω πουλήσει τη βράκα και αγόρασα τζελαμπία.
Έχω πουλήσει το διπλοκάμπινο και παρήγγειλα Rolls Royce.
Έγραψα και δύο νέα τραγούδια που θα κυκλοφορήσουν σύντομα το ένα είναι “Jalla Jalla δώσμου Jalla κόρη Ττάλλα” και το άλλο είναι “Ντάρι, ντάρι, βάλτα γίδια στη Φεράρι” μεγάλες επιτυχίες σου λέω!
Έχω δημιουργήσει και πολιτικό κόμμα και του έδωσα – προσωρινό – όνομα “Α.Ε.Ρ.Ι.Ο. Κουπανιστό”.
Φίλε μου είμαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα σοβαρευτούμε, δεν πάει άλλο.
Εμπεριστατωμένη η ανάλυση της επικρατούσας κατάστασης, Ντίνο!
Με απλές κινήσεις, δείχνεις τον δρόμο της μελλοντικής σου πορείας. Εγώ προσωπικά δεν σε ζηλεύω, τουναντίον μάλιστα είμαι συνοδοιπόρος σου. Εάν είμαστε καλά από τον Θεό και δούμε “αέριο” ή “ντίζελ” ή “βενζίνη” να βγαίνει από αυτόν τον τόπο, θα είναι ακριβώς την ώρα που θα πέσουμε στην αγκαλιά του Μορφέα, βλέποντες ένα όνειρο σε πολλά επεισόδια, έγχρωμα σινεμασκόπ, με πρωταγωνιστές ηθοποιούς του βωβού κινηματογράφου.
Ο… κουμπάρος μου ο Κλεόπας καθημερινά με παίρνει τηλέφωνο, αγωνιώντας να μάθει πότε επιτέλους με τα ρούχα του Σουλτάνου που αγόρασε από το πανηγύρι του κατακλυσμού στην Πάφο, θα ταξιδέψει στας Ευρώπας, φορτωμένος Πετρο – Ντόλλαρς για να φωνάξει με την Στεντόρια φωνή του…”Jalla, Jalla, ρα Τταλλού μου που την Τάλα” μήπως και τον ακούσουν οι απανταχού της γης κωφοί πλανητάρχες!
Κάποτε θα βάλουμε μυαλό. Αλλά νομίζω θα είναι αργά…🤣
Χριστόδουλος Χρ. – Σχόλιο στο Viber
31Μαΐου 2026
*************
Καλά να είσαι εκεί που βρίσκεσαι φίλτατε Ηρόδοτε!
Απάντηση του Παγκυπριώτατου στο σχόλιο του Χριστόδουλου Χρ.
****************
Χριστόδουλε, ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Σήμερα βρίσκομαι στην Κύπρο, διότι η οσμή των… αερίων έφτασε μέχρι την Αθήνα και είπα να είμαι παρών! Έφερα μαζί μου και τρία μπετόνια για να τα γεμίσω βενζίνη διότι στην Ελλάδα είναι ακριβή.
John Morr – Σχόλιο στο Facebook
31 Μαΐου 2026
*************
Ηρόδοτε, καλησπέρα με τα ωραία σου και τα ποιήματα σου.
Απάντηση του Παγκυπριώτατου στο σχόλιο του John Morr
*********
Χαίρε κιτρινόμαυρε Γιάννη των Μεγάρων!
Όταν παίρνει το τίτλο του πρωταθλητή η Αθλητική Ένωσις Κωνσταντινουπόλεως, τότε και ο Παγκυπριώτατος γράφει πιο ωραία!
Aristos Cacoutas – Σχόλιο στο Facebook
31 May 2026
***********
Σπουδαίο το ποίημα!
Για να ζηλέψουν οι Σεΐχηδες χλωμό το βλέπω!
Απάντηση Παγκυπριώτατου στο σχόλιο του Aristos Cacoutas
************
Άριστε, στο Ντουμπάι δεν θα ζηλέψουν οι Σεΐχηδες αλλά οι celebrities. Αυτοί είναι περισσότεροι από τους Αραπάδες.
🇺🇸 Καλά να περνάτε στην πέραν του Ατλαντικού Ωκεανού Ήπειρο!
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΗΡΟΔΟΤΕ..!
ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΠΗΓΗ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΗ (;;;;;)
ΕΜΠΝΕΥΣΕΩΝ!!!
Χαίρε Στέλιο,
Εμπνεύσεις οι οποίες δεν μπορούν να κατατεθούν στην Τράπεζα καθώς δεν αποφέρουν κέρδη.
Εσύ που έζησες όλη την σύγχρονη ιστορία της Κύπρου, πιστεύεις ότι εν τέλει θα γίνουμε Σεΐχηδες;🥸
Ηρόδοτε κράτησε μου 200 λίτρα βενζίνη, 150 αέριο και κάτι σε μαζούτ. Όταν τα έχεις έτοιμα, πες μου να στείλω να τα παραλάβω. Η κατά την μόδα της εποχής Φέρτο, φέρτο, φέρτο! Θα στείλω τον Ακύλα, να γίνει ο εφέντης σκύλα.
Εντάξει, θα σου τα φυλάξω Νίκο. Αλλά μόνο αυτά που γράφεις.
Όχι να ζητήσεις… “Jalla, Jalla, Jalla” διότι δεν θα υπάρχουν.
Εν τω μεταξύ, δεν προσδιορίζεται σε καμιά ενημέρωση των εμπειρογνωμόνων σε ποια συσκευασία θα μας πωλούν τα αέρια. Διότι ακούγεται κατά κόρον η ταυτόχρονη προμήθεια μιας συσκευής που μοιάζει με την πάλαι ποτέ συσκευή “κλανιόλα” στοιχεία της οποίας έχω στο φημισμένο μου μπαούλο από τον καιρό του Σουάννι στην Τρίπολη της Λιβύης.
Καλημέρα. Καλώς ήρθε το δολλάριο!!!!
Λεπτές ισορροπίες, εύχομαι όλα να πάνε καλά
Εκτός από πετρέλαιο, βενζίνη, μαζούτ κλπ, θα πουλούμε και αέριο…! Όσοι προλάβουν, θα είναι τυχεροί 🤣
Καλημέρα από την Λεμεσό.