
Στις δίνες τούτης της ζωής, στη ζέση των καυσώνων,
μέσα στα καυσαέρια της πόλης των Ευζώνων,
βλέπω ξανά να έρχεται αργά και σταθερά,
η μέρα που θα ξεχυθώ στα γάργαρα νερά!
💙💚🧡💛
Εκεί στις πεντακάθαρες ακτές της Καρδαμύλης,
όταν Παγκυπριώτατε θα απλωθείς, οφείλεις
να στείλεις ένα μήνυμα και μην παραπονιέσαι
γιατί το ξέρω ποιητή, στην αμμουδιά ξεχνιέσαι!
💚💛💜🧡
Όταν τα ηχοχρώματα της θάλασσας ζητήσεις,
τα περασμένα και πεζά δεν θα αναπολήσεις,
που μαγεμένος – σαν αυλός – απ’ των αφρών τους ήχους,
ίσως χαθείς πάλι σαν χθες, στους λυρικούς σου στίχους!
💙💛💚🤎
Σαν περιμένεις την αυγή να ‘ρθει στην Καρδαμύλη,
να δεις τον ήλιο που κρυφά ζητά να ανατείλει
δίπλα απ’ τον Ταΰγετο, Ελληνικό, μεγάλο,
μη λησμονήσεις ποιητή και δώσε μας σινιάλο!
Ο Παγκυπριώτατος😎
Φίλε Ηρόδοτε,
Φαίνεται να είναι ονειρεμένο μέρος καλά να περάσετε, συνδυασμός βουνό , θάλασσα, πράσινο και γαλάζιο, και πολλή ιστορία απ’ οτι διαβάζω. Δύο διάσημοι Άγγλοι συγγραφείς και ταξιδευτές έζησαν εκεί- και είναι θαμμένοι εκεί. Ο ένας είναι ο Patrick Leigh Fermor ( το σπίτι που έζησε για πολλά χρόνια είναι τώρα πολιτιστικό κέντρο ) και ο άλλος είναι ο Bruce Chatwin. Εγώ δεν έχω επισκεφθεί το μέρος, αλλά το σκέφτομαι σοβαρά. Σε πληροφορώ ότι υπάρχει πτήση από το Μπέρμιγχαμ στην Καλαμάτα – 120 Ευρώ μετ’ επιστροφής, διάρκεια πτήσης 3 ώρες και σαράντα πέντε λεπτά. Αν ξεκινήσουμε μαζί, εσύ από Αθήνα οδικώς και εγώ από Μπέρμιγχαμ αεροπορικώς θα φτάσουμε περίπου την ιδια ώρα. Αν σταματήσεις στον Ισθμό για καφέ σε κέρδισα!
Καλές διακοπές, στείλε φωτογραφίες!