
Στις δίνες τούτης της ζωής, στη ζέση των καυσώνων,
μέσα στα καυσαέρια της πόλης των Ευζώνων,
βλέπω ξανά να έρχεται αργά και σταθερά,
η μέρα που θα ξεχυθώ στα γάργαρα νερά!
*** *** ***
Εκεί στις πεντακάθαρες ακτές της Καρδαμύλης,
όταν Παγκυπριώτατε θα απλωθείς, οφείλεις
να στείλεις ένα μήνυμα και μην παραπονιέσαι
γιατί το ξέρω ποιητή, στην αμμουδιά ξεχνιέσαι!
*** *** ***
Όταν τα ηχοχρώματα της θάλασσας ζητήσεις,
τα περασμένα και πεζά δεν θα αναπολήσεις,
που μαγεμένος – σαν αυλός – απ’ των αφρών τους ήχους,
ίσως χαθείς πάλι σαν χθες, στους λυρικούς σου στίχους!
*** *** ***
Σαν περιμένεις την αυγή να ‘ρθει στην Καρδαμύλη,
να δεις τον ήλιο που κρυφά ζητά να ανατείλει
δίπλα απ’ τον Ταΰγετο, Ελληνικό, μεγάλο,
μη λησμονήσεις ποιητή και δώσε μας σινιάλο!
Ο Παγκυπριώτατος
Leave A Comment